8 КЛАС ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Дата : 02.02.2020 р.-8-б,
            03.04.2020 р.-8-а
 КЛАС: 8-а,8-бклас
 ПРЕДМЕТ: Всесвітня історія
 Тема:  Тема: Урок контролю та корекції з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIIІ ст.»
 1. Складіть перелік подій, які ви вважаєте найважливішими в розвитку Османської імперії та країн Східної Європи. Обґрунтуйте свій вибір.- письмово
  2.Поясніть значенть понять і термінів: «султан», «унія», «шляхта», «фільварок», «опричнина», «Смута», «церковний розкол», «самодержавство», «сейм», «Земський собор(коротка відповідь)-вивчити і знати поняття-усно
3. Складіть історичні портрети
 4.Тести письмово стор. -177
1.       Судебником у Московській державі називали
А збірник законів    Б рекомендації для сусідів    В укази царя      Г збірник судових рішень Земських соборів
2.       Яка королівська династія припинила своє існування в Польщі зі смертю Сигізмунда II Августа?
 А Гедиміновичів   Б   Валуа   В Вазів     Г Ягеллонів
3.       Хто з названих історичних діячів отримав прізвисько «тушинський злодій»?
 А Лжедмитрій І  Б Борис Годунов  В Василій Шуйський  Г Лжедмитрій II
4.       4. Який московський цар першим почав називатися «Божою Милістю Великий Государ, Цар і Великий Князь, Усієї Великої і Малої Русі Самодержець»?
А  Іван ІV Грозний   Б  Борис Годунов   В Михайло Романов   Г Олексій Михайлович
5.       У результаті якої події Польща і Литва об’єдналися в Річ Посполиту?
А  Кревська унія  Б Городельська унія   В Віленська унія      Г Люблінська унія
6.       У якому році Московська держава була проголошена Російською імперією?
 А  1654 р.  Б 1686  р. В 1700 р . Г 1721 р.
7.       У період правління якого московського царя існувала опричнина?
А Івана III  Б Івана ІV  В Василія III  Г Бориса Годунова
8.       Із боку яких держав Московська держава зазнала інтервенції під час Смути?
А  Англії та Франці ї Б Австрії та Пруссії  В Польщі та Швеці ї Г Туреччини та Польщі
9.       Яка з наведених держав не була знищена в результаті походів московського царя Івана IV у другій половині XVI ст.?
 А Астраханське ханство   Б Лівонський орден   В Кримське ханство   Г Казанське ханство
10.   Хто в Османській імперії мав титул халіфа?
А правитель держави — султан  Б голова уряду    В командуючий військами    Г  -      командуючий яничарами
11.   За якого правителя Османська імперія досягла найбільшої могутності?
 А Селіма І Грозного  Б Сулеймана І Пишного  В Османа II  Г Мехмеда ІV
12.    12. На території якої держави діяли повстанські загони гайдуків?
А Речі Посполитої  Б Московської держави В Священної Римської імперії    Г Османської імперії

РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 



 Дата : 09.04.2020 р.  1 0.04.202
 КЛАС: 8-б                       8-а
 ПРЕДМЕТ: всесвітня історія 
 Тема:  Просвітництво і промислова революція.
1)Опрацюй параграф 22 Просвітництво і промислова революція.-усно

2)Вивчи і випиши поняття просвітництво —письмово

3)Подивись відео і https://www.youtube.com/watch?v=jlGCyaXQcmM
- і дай відповідь::
-Яка країна є Батьківщиною просвітнитництва?
-Основні ідеі просвітництва-усно
4)Обери з параграфу 22  одну історичну постатьі склади історичний портрет-письмово-оцінка



РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 





Дата : 16.04.2020 р.  1 7.04.202
 КЛАС: 8-б                       8-а
ПРЕДМЕТ: всесвітня історія 
 Тема:  Освідчений абсолютизм

1)Опрацюй параграф23,стор 192-201-усно
2)Випиши поняття  освідчений абсолютизм письмово
3)Подивись відео:     https://www.youtube.com/watch?v=NcLOGuudD_E                                   
дай відповідь:Які осівдчені монархи тобі відомі?
Підготуй доповідь на науков кнференцію ,тема на вибір
-Володіння австрійських Габсбургів. Реформи Марії Терезії та Йосипа II. В

 -Піднесення Бранденбург-Прусської держави. Освічений абсолютизм Фрідріха II Великого письмово оцінка




Дата23.04.2020 
Всесвітня історія
8 клас
Урок5
Тема: Міжнародні відносини XVIII ст.
 1)Опрацюй  §24.  усно
 2)Випиши у зошит)  війни першої третини XVIII ст. письмово
3) Підготуй доповідь на наукову конференцію.Тема на вибір:
-Семилітня війна (1756—1763).
-Поділи Речі Посполитої
-Війни з Османською імперією.  письмово оцінка
 4) Заповніть у зошиті таблицю «Цілі провідних держав Європи у міжнародних відносинах XVIII ст.». Франція
Австрія
Пруссія
Росія
Англія
 Письмово за бажанням 



 РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 





Дата23.04.2020 
Всесвітня історія
8 клас
Урок5
Тема: . Міжнародні відносини XVIII ст. ü
 1)Опрацюй  §24.  усно
 2)Випиши у зошит і вивчи поняття
-колонія
-метрополія
-нація
-декларація
. письмово
3) Підготуй доповідь на наукову конференцію.Тема на вибір:
--Семилітня війна (1756—1763).
-Поділи Речі Посполитої
-Війни з Османською імперією.  письмово оцінка
 4) Заповніть у зошиті таблицю «Цілі провідних держав Європи у міжнародних відносинах XVIII ст.». Франція
Австрія
Пруссія
Росія
Англія
 Письмово за бажанням  оцінка .



РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 





Дата30.04.2020 
Всесвітня історія
8 клас
Урок6
Тема: .Північноамериканські колонії Британії.Війна між метрополією та колоніями.Конституція США.
 1)Опрацюй  §25.  усно
 2)Випиши у зошит і вивчи поняття
-колонія
-метрополія
-нація
-декларація  війни . письмово
3) Підготуй доповідь на наукову конференцію.Тема на вибір:
-Томас Джефферсон
-Декларацію незалежності 
-Конституція США
-Джордж Вашингтон прислати відео виступу усно оцінка
 4) Подивись відео  https://www.youtube.com/wat та дай відповідь на питання:
-Чому відбувся конфлікт між метрополією таколоніями?

- Що таке "Бостонське чаювання?


РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 

Дата 07.05.2020 
Всесвітня історія
8 клас
Урок 7
Тема: Практичне заняття «Повсякденне життя в країнах Західної Європи у XVIII ст.»
1)Опрацюй  §26. .  усно
2)Тема: Практичне заняття «Повсякденне життя в країнах Західної Європи у XVIII ст.»
 Мета :з’ясувати зміни, які відбулися в повсякденному житті в країнах Західної Європи у XVIII ст.
 Завдання до практичного заняття:
-Обери країну Європи
-З'ясуй які тенденції розвитку країни відбувалися у 2 половині 18 століття
-підготувати повідомлення   Зробіть висновок відповідно до мети роботи.
- Зробіть висновок відповідно до мети роботи.   оцінка

РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 






. Дата  14.05.2020 
Всесвітня історія
8 клас
Урок 8
Тема:. Індія та Персія в ХVІ–ХVІІІ ст. Індія. Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії.
1)Опрацюй § 28. Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст.  усно
2)Склади опорний конспект держава Великих Моголів.письмово 
3)Склади хронологічну таблицю письмово:
"Правителі Персії"
4)Склади  відео доповідь: Культура Персії. 
Відповідь направити до вайбера  уснооцінка


РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ 










. Дата  21.05.2020 
Всесвітня історія
8 клас
Урок 9
Тема. Китай та Японія в ХVІ–ХVІІІ ст. Китай
1)Опрацюй § 27 Китай та Японія .  в XVI—XVIIІ ст.  усно
2)Склади опорний конспект Китай  XVI—XVIIІ ст.письмово 
3)Випиши і вивчи поняття
Деспотія — не обмежена законом самодержавна влада, яка характеризується крайньою централізацією і сваволею правителя; держава, керована деспотом
. Богдихан — імператор Китаю за часів династії Цин.
  -Синтоїзм, або Синто ( письмово:
"
4)Склади доповідь: Японія в XVІ ст.  
  усно
Нічого не висилаємо

 35. Урок узагальнення (темати

Комментариев нет:

Отправить комментарий