2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Дата: 21.09.2021
урок5-6
Тема. §4. Первісне суспільство
1. Опрацювати §4. Первісне суспільство
2 Виписати і ввчити поняття
Релігія — набір вірувань
і віровчень, а також звичаїв,
традицій, обрядів, правил
життя й поведінки людей, що
існують у суспільстві.
Обряд — традиційні символічні дії, що в образній
формі передають важливі
для конкретної людської
спільноти події.
Мораль — система неписаних норм і правил, що регулюють поведінку людей
у суспільстві.письмово усно
Вивчи поняття:стор18Первісні форми релігійних вірувань .усно
оцінка пошта- poltannik93@gmail.com 2020-2021 навчальний рі
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
Дата: 14.09.2021
урок 3-4
Тема уроку: Теорії походження людини.
1. Опрацювати
-т еорії походження людини в мережі інтернет усно
-обери ту теорію, шо тобі сподобалась найбільше
-склади конспект своєї теорії письмово
-склад план виступа на наукові конференціх письмово оцінка
-т еорії походження людини в мережі інтернет усно
-обери ту теорію, шо тобі сподобалась найбільше
-склади конспект своєї теорії письмово
-склад план виступа на наукові конференціх письмово оцінка
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com 2020-2021 навчальний рік
ДАТА: 22 .01.2021
ТЕМА:§42. Елліністична культура
стор 135-136
1.) Опрацювати::§42. Елліністична культура
стор 134-135
2)Прочитай і перекажи:
стор.134-135 Александрія. усно
3)Склади опорний конспект
Александрія
письмово -
4)Дай відповідь на питання:
стор.135
Запитання та завдання
1. Що таке еллінізм?
2 Назвіть його характерні риси.
нізму.
3. За допомогою додаткових джерел підготуйте короткі повідомлення про винаходи, відкриття та наукові досягнення елліністичних вчених, митців. усно
5. Заповніть таблицю
«Демократичний устрій в Афінах».
питання10 стор.136
письмово --оцінка
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
ДАТА 21.012021.
ТЕМА: Елліністичні держави.
1)Опрацювати:§42. Еллінізм стор 133-134 усно22 Склади опорний конспект Елліністична культура.стор.134
2. письмово
4)Виконай вправу
Установіть відповідність між політичними діячами
Афін та їхніми здобутками.
1 Солон
2 Клісфен
3 Пісістрат
4 Перикл
А Забезпечив рівність усіх громадян
перед законом
Б За його правління всі громадяни
отримали право брати участь
в управлінні містом
В Запровадив процедуру остракізму
Г Чітко визначив, хто може вважатися громадянином Афін письмово
е 5)П ідготувати відео з своєю відповіддю про видатних греків.
Про одного на вибір:
-Аристотель
- Аристарх
-Епікур.
- Ктесибій
-Герон
Александрійський (150–100 рр. до н.е
-Ератосфен.
-Менандр
усно -оцінка
5) Дай відповідь на питання :
-Що таке еллінізм —?усно
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
:
ДАТА 15 .01.2021
ТЕМА:§41. Імперія Александра Македонського
1.) Опрацювати: § 41 пункт 3
2)Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=El-uiYNr0Qw
-Перерахуй країни ,які були завойовані Олександром Македонським?
усно
3)Нанесіть на контурну карту країни,що були завойовані Олександром
.письмово -оцінка ,робота за бажанням
4)Проаналізуй таблицю на стор.132
Зроби висновок
письмово -оцінка
5) Дай відповідь на питання:
-. Чому Александра Македонського назвали Великим?
- письмово -
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
ДАТА 14 .01.2021
ТЕМА: §41. Імперія
Александра Македонського
1. Опрацювати: § 41.
Філіп II. пункт 1-2
2 Прочитай с.128-130 усно
2 Дай відповідь на питання:
-Де розташована Македонія7
-Які реформи були проведені Філіпом 2? усно
4 Випиши:
-Які нововведення були введені Філіпом 2 в армії
-Як ці нововведення вплинули на якість армії?
письмово -
5)Відеовідповідь
Філіп 2 цар Македонії
усно оцінка
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
ДАТА 15 .10.2020
ТЕМА:§41. Імперія Александра Македонського
1. Опрацювати: § 41
2 Дай відповідь на питання:
- Як використовували ієроглііфічне письмо у давньому Єгипті?
-Яким було єгипетське мистецтво?
3 Прочитай с.69-70 усно
4 Випиши назви єгипетських богів і чим вони керувалі письмово -
5 виконай вправу3 на стор.70
Установіть відповідність між іменами богів та їх назвами:письмово - оцінка
6 . Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=J_auSIAWy1k
7 Дай відповідь на питання: .
-Що таке піраміди?
-Для кого їх будували? усно
8. Виписати вивчити поняття
- Сфінкс стор.72
письмово -усно
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=El-uiYNr0Qw
петського
ляли потойбічне життя?
9-12 бали
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
ДАТА : 16 .10.2020
ТЕМА Практичне заняття. Підготувати повідомлення про повсякдення життя представителей різних верств у Давньому Єгипті
1 Подивись відео:https://www.youtube.com/watch?v=DdDwnHKf
2.Дай відповідь на питання:
-Хто такий фараон?
-Які його повноваження?
-Що казали про фараона єгіптяне?
-Хто допомагав фараону керувати?
-Чому грамотність у Єгипті була дуже шанованою?
-Хто займався зборами податків?
-Що таке держава?
Що таке монархія ?
Наприкінці роботи зроби висновок
-
Письмовий - Короткі та Змістовні ВІДПОВІДІоцінка
РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmai
ДАТА 15 .10.2020
ТЕМА: Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво
пірамід
1. Опрацювати: § 22-23
2 Дай відповідь на питання:
- Як використовували ієроглііфічне письмо у давньому Єгипті?
-Яким було єгипетське мистецтво?
3 Прочитай с.69-70 усно
4 Випиши назви єгипетських богів і чим вони керувалі письмово -
5 виконай вправу3 на стор.70
Установіть відповідність між іменами богів та їх назвами:письмово - оцінка
6 . Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=J_auSIAWy1k
7 Дай відповідь на питання: .
-Що таке піраміди?
-Для кого їх будували? усно
8. Виписати вивчити поняття
- Сфінкс стор.72
письмово -усно
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
2.напісаті століття
1-І
5
8
7
13
18
21
15
17
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
Встановити особливості літочислення письмово оцінка
1 визначили століття:
435 рік-5 століття зразок
555рік- 456-
879- 768-
1234- 1598-
1768- 1342-
1657- 1001-
1908- 1670
1 визначили століття:
435 рік-5 століття зразок
555рік- 456-
879- 768-
1234- 1598-
1768- 1342-
1657- 1001-
1908- 1670
Дата: 11.09.2020
урок 4
урок 4
Тема уроку:
Практичне заняття. Лічба часу в історії .
Дата: 10.09.2020
урок 3
урок 3
Тема уроку: Теорії походження людини.
1. Опрацювати
-т еорії походження людини в мережі інтернет усно
-обери ту теорію, шо тобі сподобалась найбільше
-склади конспект своєї теорії письмово
-склад план виступа на наукові конференціх письмово оцінка
-т еорії походження людини в мережі інтернет усно
-обери ту теорію, шо тобі сподобалась найбільше
-склади конспект своєї теорії письмово
-склад план виступа на наукові конференціх письмово оцінка
Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com
Комментариев нет:
Добавлять новые комментарии запрещено.