6 класи

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Дата: 21.09.2021

урок5-6
Тема. §4. Первісне суспільство
1. Опрацювати §4. Первісне суспільство
2 Виписати і ввчити поняття
Релігія  — набір вірувань і  віровчень, а  також звичаїв, традицій, обрядів, правил життя й поведінки людей, що існують у суспільстві. Обряд  — традиційні символічні дії, що в  образній формі передають важливі для конкретної людської спільноти події. Мораль  — система неписаних норм і  правил, що регулюють поведінку людей у  суспільстві.письмово усно
Вивчи поняття:стор18Первісні форми релігійних вірувань .усно 
 оцінка

пошта- poltannik93@gmail.com ​2020-2021 навчальний рі






Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини










Дата: 14.09.2021

урок 3-4
Тема уроку: Теорії походження людини. 
1. Опрацювати
еорії походження людини в мережі інтернет усно
-обери ту теорію, шо тобі сподобалась найбільше
-склади конспект своєї теорії    письмово 
-склад план виступа на наукові конференціх   письмово   оцінка

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com 2020-2021 навчальний рік
































































































































    

















ДАТА: 22 .01.2021
ТЕМА:§42. Елліністична культура
стор 135-136
1.) Опрацювати::§42. Елліністична культура
стор 134-135
2)Прочитай і перекажи:
стор.134-135 Александрія. усно
3)Склади опорний конспект
Александрія
письмово -
4)Дай відповідь на питання:
 стор.135
Запитання та завдання 
1. Що таке еллінізм?
2 Назвіть його характерні риси.
нізму. 
3. За допомогою додаткових джерел підготуйте короткі повідомлення про винаходи, відкриття та наукові досягнення елліністичних вчених, митців. усно

5. Заповніть таблицю 
«Демократичний устрій в Афінах». 
питання10 стор.136  
письмово --оцінка 

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com

ДАТА 21.012021.

ТЕМА: Елліністичні держави.

1)Опрацювати:§42. Еллінізм стор 133-134 усно

 22 Склади опорний конспект Елліністична культура.стор.134

2.  письмово

3)Опрацюй пунк 3.  В допомогу інтернет ресурси .
Наука доби еллінінізму. Чудеса елліністичного світу.
4)Виконай вправу 
 Установіть відповідність між політичними діячами Афін та їхніми здобутками. 
1 Солон
 2 Клісфен 
3 Пісістрат 
4 Перикл 
А Забезпечив рівність усіх громадян перед законом
 Б За його правління всі громадяни отримали право брати участь в  управлінні містом
 В Запровадив процедуру остракізму 
Г  Чітко визначив, хто може вважатися громадянином Афін  письмово 

е 5)П ідготувати відео з своєю відповіддю про видатних греків.

Про одного на вибір:

-Аристотель

- Аристарх

-Епікур.

- Ктесибій

-Герон

Александрійський (150–100 рр. до н.е

-Ератосфен.

-Менандр

усно -оцінка


5)  Дай відповідь на питання :

-Що таке еллінізм  —?усно




Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com

:


ДАТА 15 .01.2021
ТЕМА:§41. Імперія Александра Македонського
1.) Опрацювати: § 41 пункт 3
2)Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=El-uiYNr0Qw
-Перерахуй країни ,які були завойовані Олександром Македонським?
 усно 
3)Нанесіть на контурну карту країни,що були завойовані Олександром
.письмово -оцінка ,робота за бажанням 


4)Проаналізуй таблицю на стор.132
Зроби висновок
письмово -оцінка 

5)  Дай відповідь на питання:
-. Чому Александра Македонського назвали Великим?
-  письмово -

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com






ДАТА 14 .01.2021
ТЕМА: §41. Імперія Александра Македонського

1. Опрацювати: § 41.
Філіп II. пункт 1-2
2 Прочитай с.128-130 усно 
 2  Дай відповідь на питання:
-Де розташована Македонія7
-Які реформи були проведені Філіпом 2? усно 
4 Випиши:
-Які нововведення були введені Філіпом 2 в армії
-Як ці нововведення вплинули на якість армії?
  письмово -
 5)Відеовідповідь
Філіп 2 цар Македонії
усно   оцінка 


Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com






ДАТА 15 .10.2020
ТЕМА:§41. Імперія Александра Македонського
1. Опрацювати: § 41
2  Дай відповідь на питання:
- Як використовували ієроглііфічне письмо у давньому Єгипті?
-Яким було єгипетське мистецтво?
Прочитай с.69-70 усно 
 4 Випиши назви єгипетських богів і чим вони керувалі  письмово -
 5 виконай  вправу3 на стор.70
Установіть відповідність між іменами богів та їх назвами:письмово - оцінка 
6 . Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=J_auSIAWy1k  
7 Дай відповідь на питання: .
-Що таке піраміди?
-Для кого їх будували? усно
8. Виписати вивчити поняття
-  Сфінкс стор.72

письмово -усно

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com





https://www.youtube.com/watch?v=El-uiYNr0Qw








петського

ляли потойбічне життя?

9-12 бали письмово оцінка



Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com


ДАТА : 16 .10.2020
ТЕМА Практичне заняття. Підготувати повідомлення про повсякдення життя представителей різних верств у Давньому Єгипті
1 Подивись відео:https://www.youtube.com/watch?v=DdDwnHKf
  2.Дай відповідь на питання:
-Хто такий фараон?
-Які його повноваження?
-Що казали про фараона єгіптяне?
-Хто допомагав  фараону керувати?
-Чому грамотність у Єгипті була дуже шанованою?
-Хто займався зборами податків?
-Що таке держава?
Що таке монархія ?
Наприкінці роботи зроби висновок
-
Письмовий - Короткі та Змістовні ВІДПОВІДІоцінка

РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmai

ДАТА 15 .10.2020
ТЕМА: Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво

пірамід


1. Опрацювати: § 22-23
2 Дай відповідь на питання:
- Як використовували ієроглііфічне письмо у давньому Єгипті?
-Яким було єгипетське мистецтво?
Прочитай с.69-70 усно 
 4 Випиши назви єгипетських богів і чим вони керувалі  письмово -
 5 виконай  вправу3 на стор.70
Установіть відповідність між іменами богів та їх назвами:письмово - оцінка 
6 . Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=J_auSIAWy1k  
7 Дай відповідь на питання: .
-Що таке піраміди?
-Для кого їх будували? усно
8. Виписати вивчити поняття
-  Сфінкс стор.72

письмово -усно

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com

2.напісаті століття


1-І
5
8
7
13
18
21
15
17

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com



 Встановити особливості літочислення письмово  оцінка
1 визначили століття:
435 рік-5 століття зразок
555рік- 456- 
879- 768- 
1234- 1598- 
1768- 1342- 
1657- 1001- 
1908- 1670 


Дата: 11.09.2020
урок 4
Тема уроку:
Практичне заняття. Лічба часу в історії . 

Дата: 10.09.2020
урок 3
Тема уроку: Теорії походження людини. 
1. Опрацювати
еорії походження людини в мережі інтернет усно
-обери ту теорію, шо тобі сподобалась найбільше
-склади конспект своєї теорії    письмово 
-склад план виступа на наукові конференціх   письмово   оцінка

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com





























Комментариев нет: