5 КЛАСИ


2021-2022навчальний рік

Дата:20.09.2021
Урок 3
Історичні події на шкалі часу
1. Опрацювати: § 2 стор.17-19 усно
2 Випиши у зошит и вивчи поняття:
 Усно та письмово 
Шкала часу стор.17
  
3 Варто запам'ятати! стор.16
Цифри:
1 - І, 2 - ІІ, 3 - ІІІ, 4 - IV,
5 - V, 6 - VІ, 7 - VІІ, 8 - VІІІ, 9 - ІХ, 10 - Х, 11 - ХІ, 12 - ХІІ, 13 - ХІІІ, 14 - ХІV, 15 - ХV, 16 - ХVІ, 17 - ХVІІ, 18 - ХVІІІ, 19 - ХІ
Х, 20 - ХХ.
Поцікавтеся, у якому столітті ми живемо та як записують його значення. Важливо пам'ятати, що номер століття відрізняється від числового значення років. Його потрібно навчитися встановлювати. Наприклад, якщо хрещення Русі відбулося 988 року, то ми говоримо, що ця подія відбулася в Х (десятому) столітті. Спробуйте визначити, у якому столітті відбуліся такі події: 
1. початок Національно-візвольної Війни під проводом Б. Хмельницького (1648 р.),
 2. народження Тараса Шевченка (1814 р.),
 3. Прийняття Конституції незалежної усно

3. Виконай практичне завдання стор.18усно
4. Виконай завдання 3 стор. письмово
 оцінка
































2021 навчальний рік
ДАТА : 21 .01.2021
-
ТЕМА:§ 18 Княжа Русь-Україна
1) Опрацювати: § 18 усно стор.98-102
  2)Випиши і вивчи поняття 
Релігія — особливе уявлення людей про світ, що базується на віруваннях та системі духов
Християнство — світова релігія, особливістю якої є віра в Ісуса Христа, як втілення і прояв Бога.
 Руська правда» — найдавніший збірник законів на землях РусіУкраїни, укладання якого розпочалося за Ярослава Мудрого.
усно    письмово  
3).Прочитай стор.102
Дай відповідь на питання: 
 Яким у вашій уяві постає король Данило?усно  

4)Обери  одного з князів Київської Русі
Підготуй відео відповідь про одногоз князів.(запиши відповідь на відео)
    усно  оцінка


Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com

ДАТА : 14 .01.2021
ТЕМА:§ 17 Минуле в пам’ятках історії
1) Опрацювати: § 17 усно
  2)Випиши і вивчи поняття стор.93:
Пам’ятник — споруда для вшанування пам’яті про людей та події. 
Пам’ятки історії — визначні місця, пов’язані з важливими історичними подіями, з життям і діяльністю відомих осіб, культурою та побутом народів. усно    письмово  
3).Дай відповідь на питання: стор.93
Чому потрібно оберігати пам’ятки історії?
4)Обери історичний пам'ятник
Київа,Харкова,Лисичанська тощо
  Користуючись пам'якою
Як дослідити історичну пам’ятку стор.96  опиши пам'ятник :

  1. Що це за пам’ятка? До якої групи вона належить?
 2. Де вона розташована? Як виглядає? 
3. Коли було створено пам’ятку? (Вкажіть століття або точну дату, якщо її можна встановити.)
 4. Яким подіям у минулому чи історичним діячам присвячена пам’ятка? Що вона засвідчує? 
5. Хто створив пам’ятку? (Ім’я архітектора, художника, скульптора, інженера.)
 6. Які елементи пам’ятки дають змогу отримати інформацію про минуле? 
7. Історію та культуру якого народу чи народів відображає пам’ятка? 
8. 8. Яку інформацію про історію українського народу (або інших народів) можна довідатися за допомогою пам’ятки?
  письмово  оцінка


Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com



ДАТА : 22 .10.2020
урок 3
ТЕМА: Терени творення новой України. Держава Україна та
її сусіди.
1. Опрацювати: § 8 усно
  2.Дай відповідь на питання:
Як ви розумієте слово «незалежність»? Доберіть до нього синоніми.
3Підготуй відеоповідомлення (прийшли відеовідповіді) про відомого українця минулого або сучасника.
4.Випиши та вивчи поняття:
-Європейській Союз
-Безвізовій режим -
Виконай 1 завдання 1-3 стор 51 :
  письмово  


Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com




ДАТА 15 .10.2020
ТЕМА:
Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) Київської держави, королівства Руського (Галицько-Волинської держави), Козацької республіки / Війська
Запорозького / Гетьманщини та їх зміні.протягом історії  .
1). Опрацювати: § 7 Україна на картах
2 . Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=x_-T4CjLreM
3)Дай відповідь на питання:
- Кому з проступається Україна в території?
-Які річки протікають Україною? усно
3) стор39 прочитай інформацію п ро французького вченого Боплана і підготуй 5 питань своїм однокласникам по тексту наприклад:
-Скількі років Боплан перебував в Україні? письмово -
-
-
-
4 Опрацювати стор.41-43 и дай відповідь на питання:
1. Чому по-різному зображені українські землі на стародавніх і сучасних історичних картах?
2. Історична карта - зменшене узагальнене зображення історичних подій. Чи погоджуєтеся ви з цією думкою?
3. До якіх культурних епох належать періоди української історії, з якими ви ознайомились на уроці.
усно 

Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com



Дата: 09.09.2020
Урок 2
Календарний та історичний час.
1. Опрацювати: § 2 усно
Випиши у зошит и вивчи поняття:
Хронологічна послідовність, дата, календарний час,
Рік - одиниця віміру годіні, що дорівнює періоду оберту Землі навколо Сонця (12 місяців, або 365 діб).
Століття - проміжок часу, який дорівнює 100 рокам. Тисячоліття - відрізок часу 1000 років.
Ера - великий проміжок часу, більшій за епоху чи період.
 Усно та пісьмово 
Варто запам'ятати! стор.16
Цифри:
1 - І, 2 - ІІ, 3 - ІІІ, 4 - IV,
5 - V, 6 - VІ, 7 - VІІ, 8 - VІІІ, 9 - ІХ, 10 - Х, 11 - ХІ, 12 - ХІІ, 13 - ХІІІ, 14 - ХІV, 15 - ХV, 16 - ХVІ, 17 - ХVІІ, 18 - ХVІІІ, 19 - ХІ
Х, 20 - ХХ.
Поцікавтеся, у якому столітті ми живемо та як записують його значення. Важливо пам'ятати, що номер століття відрізняється від числового значення років. Його потрібно навчитися встановлювати. Наприклад, якщо хрещення Русі відбулося 988 року, то ми говоримо, що ця подія відбулася в Х (десятому) столітті. Спробуйте визначити, у якому столітті відбуліся такі події: 
1. початок Національно-візвольної Війни під проводом Б. Хмельницького (1648 р.),
 2. народження Тараса Шевченка (1814 р.),
 3. Прийняття Конституції незалежної усно





Роботи надсилаємо на ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта- poltannik93@gmail.com




















2019-2020 навчальний рік
Дата : 18.03.2020
Урок № 1
Тема уроку: Україна у роки Другої Світової Війни
Дата: 18.03.2020
Урок № 1
Тема уроку: Україна у роки Другої Світової Війни
Опрацювати:
  1. с..115-117 параграф 20
2) Вівче дати:
            Друга світова війна 1939-1945 р.
            Радянсько-німецька війна 22.06.1941-9. 05.1945р.


3) Про українських героїв дивися, зокрема: https://goo.gl/eUqpDZ.
4) Виконати тестові завдання 
запитання 1
Укажіть дату визволення Києва від німецько-фашістськіх загарбніків 
а) 1 вересня +1939 р. б) 9 травня 1945 р. в) 6 листопада 1943 р.
запитання 2
Укажіть дату визволення України від німецько-фашістськіх загарбніків.
а) 22 червня 1941 р. б) 28 жовтня 1944 р. в) 9 травня +1945 р ..
запитання 3
Хто був головного розпалювачем Війни?
а) Йосиф Сталін   б) Адольф Гітлер   в) Августин Волошин
запитання 4
Як називали Членів добровільніх Збройних загонів, Які вели боротьбу проти націстськіх окупантів?
а) опришки б) козаки в) партизани
запитання 5
Яка квітка стала символом пам'яті про Загибла на війні?
а)рожева гвоздика б) біла троянда в) червоний мак
Запитання 6
Як називається тимчасове загарбання однією територією іншої держави?
 а)війна  б) наступ  в)  окупація

Запитання 7
На окупованих гітлерівцями українських землях:
а) створювалися умови для національно - культурного розвитку України

б) проводилися масові розстріли мирного населення, молодь вивозилася на примусові роботи до Німеччини

в) запроваджувалися колективізація та індустріалізація

Запитання 8
Яку назву отримав Геноцид єврейського народу?
а)Окупація б) Голокост в) Супротив



Дата:01.04
5  КЛАС
УРОК 2
ТЕМА: Історія сучасної України мовою пам’яток
1)Опрацювати параграф підручника 21
01.04
5-а  КЛАС
УРОК 2
ТЕМА: Історія сучасної України мовою пам’яток
1)Опрацювати параграф підручника 21
2) Вивчить поняття: ОУН, УПА, дисиденти- усно
3) Виписати   та вивчити дати: 24 серпня 1991,1 грудня 1991,28 червня 1996-. письмово
4)https://www.youtube.com/watch?v=UePyV4s67iE - уважно подивись відео і дай відповідь :»ЩО ЦЕ ЗА ДЕНЬ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 24 СЕРПНЯ 1991 РОКУ -письмово
5)Виписати в зошит і вивчи поняття : Революція гідності, Небесна сотня.-письмово
6) Як ви розумієте ці поняття?
7)Подивись відео - https://www.youtube.com/watch?v=2UQkeUaTVs  – творче  завдання. Хто  цей хлопець на відео?

 -письмово 


УРОК 3
5 КЛАС
ДАТА:08.04.20
ТЕМА:. Головні цілі пізнання минулого
1)      ОПРАЦЮЙ ПАРАГРАФ 24
2)      ДАЙ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ: КОГО І ЧОМУ НАЗИВАЮТЬ БАТЬКОМ ІСТОРІЇ? Стор.-132-133
 -УСНО
        3)  ВИПИШИ ВИВЧИ ПОНЯТТЯ :СТОР134
-Історичне дослідження
-історична постать
--історичний факт—писЬМОВО
4 ВИКОНАЙ ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
 ДО ВАШОЇ УВАГИ:
24 цікавих факти про Україну, які ви могли не знати

А)Оберіть один історичний факт, який на ваш погляд є найцікавішим
Б)Пам’ятка для складання повідомлення про історичний факт СТОР.-135-ПРОЧИТАЙ
За допомогою пам’ятки укладіть повідомлення про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України-РОБОТА ПИСЬМОВО НА ОЦІНКУ
РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ



ТЕМА:. Історія, історики, письменники та поети
ДАТА:15.04.20

1)ОПРАЦЮЙ ПАРАГРАФ 25
2)Випиши у зошит поняття літопис- письмово
2)подивись відео і дай відповідь:
-Хто такий Нестор Літописець?
-Чим він уславився?
-Що таке Повість минулих літ?
ДАТИ ВІДПОВІДЬ НА 1 ТА 2 ПИТАННЯ ,СТОР.141
КОРОТКІ ВІДПОВІДІ У ЗОШИТ-РОБОТА ПИСЬМОВА НА ОЦІНКУ
1. Поясніть, що спільного між хронологією та літописами.
 2. Які дослідження здійснювали українські літописці для написання своїх праць?
З АВДАННЯ 3 ,СТОР.141-ЗА БАЖАННЯМ-ЩЕ ОДНА ОЦІНКА3. Виконайте вправу «(не)Випадкові слова»: за допомогою іменників, прикметників і дієслів усно побудуйте необхідні речення та укладіть короткий текст «Літописи». літопис козацькі зберігати Нестор повчальні описувати Величко історична II. Обговорюємо в групі Користуючись опрацьованими матеріалами підручника, укладі

Дата:22.04
5  КЛАС
УРОК 5
ТЕМА: Історики та історична наука

Дата:29.04
5  КЛАС
УРОК 6

ТЕМА: Практчна робота .Великі українці

Дата:06.05
5  КЛАС
УРОК 7Дата:06.05




5  КЛАС
УРОК 7
ТЕМА:  Праця і господарство:  Застосування досягнень науки й техніки

у виробництві та його наслідки

.Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.




1)Опрацювати параграф30  усно

2) Виписати   та вивчити  поняття

-Натуральне господарство
-Ринкове господарство

-Ремесло

 усно

3)Виконай завдання2  стор.165:

 Підготуйте презентацію «Винаходи українців, якими користується світ»

форму презентації обери сам:
усео-відеовідповідь,письмово  оцінка


 4)Виконай  завдання2 стор.162   Нині поширений рух за відродження давніх ремесел в Україні. Як ви думаєте, навіщо розвивати цю справу? Чи хотіли б ви до неї долучитися?

Виконай усно




Дата:.1305
5  КЛАС
УРОК 8

ТЕМА: Практична робота Етнографічне дослідження.






.Дата:.20.05
5  КЛАС
УРОК 9

ТЕМА: Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах.
1) Опрацюй § 32 усно
2) Підготуй ПОВІДОМЛЕННЯ
Українські школи та університети   усно
 ЗП рочітай «Повчання дітям» Володимира Мономаха   усно
 4) Дай відповідь на питання
 -Якім моральним Настанови повчав дітей Володимир Мономах?
-. Чи Важливі ЦІ настанови, на вашу мнение, у сучасности суспільстві? усно
Письмовий завдання немає

.ДУЖЕ задоволена попередня роботів



. Дата: .27.05
5 КЛАС
УРОК 10

ТЕМА: : Урок узагальнення






.