9 клас історія України

2020-2021 навчальний рік

ДАТА:: 19.02.2021

 ТЕМА§24. Суспільно-політичне життя в  Наддніпрянській Україні.

1)Опрацюй§24 усно

2) Випиши і вивчи поняття .письмово  

Пролетар  — найманий робітник, позбавлений засобів виробництва. Соціалізація  — усуспільнення приватної власності

3) Скласти таблицю  течії   СТОР.213  письмово

 4). Заповни таблицю «Українські партії Наддніпрянської України на початку XX ст.».сор.216

письмово   оцінка







                         

ДАТА: 12.02.2021

              12 .02.2021                       

ТЕМА§23. Соціально-економічний розвиток українських земель у складі Російської імперії

1)Опрацюй§23.. Соціально-економічний розвиток у  другій половині XIX  стусно

 2) Випиши і вивчи поняття 

-Концентрація виробництва  — зростання кількості великих підприємств і зосередження на них значної частини засобів виробництва, робочої сили та продукції.

 3)Опрацюй   стор.202-204

Розвиток промисловості. Наведи три аргументи про внесок української промисловості в загальноімперських показниках.

рекомендовано табличка стор.203 письмово   оцінка

4)Скласти опорний конспект  Розвиток сільського господарства. письмово   

  

5) Опрацюй Українські промисловці-меценати. стор.207-209

 Кінець XIX — початок XX ст. називають «золотою добою» українського меценатства. 

6)Обери одного з меценатів 2 половини 19-початку 20 століття,підготуй відео відповідь письмово   оцінка ,завдання за бажанням.


РОБОТИ ВИСИЛАЄМО НА


ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmail, com








ДАТА: 22.01.10.2021

ТЕМА:РАДИКАЛЬНИЙ РУХ В ГАЛИЧИНІ.

ТЕТЯНА ПОЛІЩУК is inviting you to a scheduled Zoom meeting.


Topic: 9 КЛАС ІСТОРІЯ УКРАЇНИ  22.01.2021. ТЕМА:РАДИКАЛЬНИЙ РУХ В ГАЛИЧИНІ

Time: Jan 22, 2021 11:00 AM Kiev


Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/7190507236?pwd=N0xrZFBwOUlEQmQ4NUFPSnVDcW9FQT09


Meeting ID: 719 050 7236

Passcode: 1WVf5p





ДАТА: 15.01.10.2021

ТЕМА Соціально економічний розвиток західноукраїнських земельу другій половині 19 ст.

1Опрацюй§19—20. Соціально-економічний розвиток у  другій половині XIX  стусно


2Скласти опорний конспект Особливості економічного розвитку Галичини, Буковини та Закарпатья письмово

  3) Випиши і вивчи поняття стор.69письмово

- Сервітут  — письмово   

5)Дай відповідь на питання13.  стор.177
 Заповніть таблицю «Економічний розвиток західноукраїнських земель у  другій половині XIX  ст.».

письмово   оцінка


РОБОТИ ВИСИЛАЄМО НА

ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmail, com


 

ДАТА: 15.01.10.2021
ТЕМА Суспільно-політичне життя на західноукраїнськіх землях в 60-70 роках

1) Прочитай §21. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у  60—80-ті рр. XIX  ст..ус но

  2)Скласти опорний конспект

1 Конституційні реформи 60-х рр. XIX  ст. в  Австрійській імперії. Випиши  письмово

3)Підготуй доповідь на наукову конференцію

-Тема на вибір:

-Старорусини 

 - Москвофіли

-Народовці. 

-Просвіта

відеовідповідь. письмово   оцінка

4) Випиши і вивчи поняття с187

Антисемітизм  — одна з форм національної та релігійної нетерпимості щодо євреїв. у ході історії набував різних форм — від релігійного і психологічного упередження та сегрегації, що виявилася насамперед у побуті, до політики, яку проводила держава — обмеження політичних і громадянських прав, насильства, переслідування, виселення євреїв і навіть фізичного їх знищення. 
Сегрегація від латин. segregatio — відділення)  — різновид дискримінації, який полягає у фактичному чи юридичному відокремленні в межах одного суспільства тих суспільних груп, які вирізняються за расовими, гендерними, соціальними, релігійними або іншими ознаками, та в подальшому законодавчому   обмеженні їхніх прав.     усно письмово

 


РОБОТИ ВИСИЛАЄМО НА

ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmail, com







ДАТА: 23.10 .10.2020

ТЕМА Європейська революція 1848-1849 рр. в українських регіонах Австрійської імперії. Соціальні рухи. Скасування панщини. Головна руська рада та ее національна програма. газета «Зоря Галицька». Перший досвід парламентської діяльностіІ.

2) Прочитай :початок революційних подій у Східній Галичині стор 69 усно

  3) Випиши і вивчи поняття стор.69письмово

- Революція - докорінні зміни в розвитку яких-небудь явіщ природи, суспільства, способів виробництва, науці

- Головна руська рада - орган громадського самоврядування українців, Утворення 2 травня 1848 року

4) Практична робота. Підготуваті допис до газети «Зоря Галицька» з позиції сучасника революційніх подій поборника прав людини письмово   оцінка

5) Скласти опорний конспект стор 72-74    3 Українське питання на слов'янських з'їзді в Празі письмово

 1) Опрацюй §9. Європейська революція1848-1849 рр. на західноукраїнськіх землях усно



РОБОТИ ВИСИЛАЄМО НА

ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmail, com


ДАТА 16 .10.2020
ТЕМА: Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії Політика Австрійської імперії відносно  українських територій. Йосіфінські реформи. Соціальні протести
1. Опрацювати: § 7
2 Накреслити таблицю:

Адміністративно-територіальний устрій та регіональний поділ західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії стор.54  
письмово
3Проаналізуй таблицю стор.55
-Які питання можна задати однокласникам?
-Які висновки можна зробити? усно
Скласти опорний конспект:
Боротьба населення західноукраїнських земель проти соціального гноблення. 
5 Перешли відеовідповідь.: Політика австрійського уряду відносно західноукраїнських земель. усно



РОБОТИ ВИСИЛАЄМО НА

ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я дитини
пошта-poltannik93 @ gmail, com


ДАТА 16 .10.2020
ТЕМА: Початок українського національного відродження«Будителі» Закарпаття. Товариство Галицьких греко-католицьких священників. «Руська трійця». 
Практична робота. Підготувати повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая», проаналізувати його зміст під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху
1. Опрацювати: § 8. Початок українського національного відродження
2 Практичне заняття.
ТЕМА: Альманах «Русалка Дністровая». 
Мета: визначити значення альманаху «Русалка Дністровая»

1. Коли утворилася «Руська трійця»
2. Хто входив до складу «Руської трійці»?

Мета : визначити значення альманаху «Русалка Дністровая»
Хід роботи
1Дати відповіді на питання:
2. Ознайомтеся із запропонованим матеріалом стор.78-79 і виконай завдання:
- Хто входив до складу «Руської трійці»?
- Коли утворилася «Руська трійця»?
-Альманах «Русалка Дністровая» вийшов друком?
-Альманах «Русалка Дністровая» містив?
- Який був заклик до українських патріотів?
- Який альманах ще спробували видавати члени "Руської трійці"?
-Чому австрійський уряд заборонив «Русалку Дністровую"?
-В чому бачив небезпеку?

письмово   оцінка


Дата: 11 09.2020
урок 3
Тема уроку:  § 2 Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської імперії

1. Опрацювати: § 2 Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської імперії.
усно
2 .. Адміністративно-територіальний устрій та регіональний поділ Наддніпрянської України Наддніпрянська україна -скласти таблицю и та вивчити:
-с.11 виписати таблицю письмово 
3 . опрацюй на с.27 Опрацюй табліцю .які висновки можна зробити?
4.  Дай відповідь на питання :. 1-6 на с.16 усно
4. Випиши та вивчи поняття:
Губ ернія - основний адміністративно-територіальна одиниця в Російській імперії Із 1708 р. Повіт - адміністративно-територіальна одиниця, що існувала на українських землях Із Другої половини XIV ст. до 1923 р. Генерал-губернаторство - адміністратівнотеріторіальна одиниця в Російській імперії в 1775-1917 рр.


РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990, обов'язково прізвище та ім'я
пошта-poltannik93 @ gmail, com






























Комментариев нет:

Отправить комментарий