10 КЛАС ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

10 клас 
Дата уроку:18.03.2020р.
 урок 1
історія України
ТЕМА: Повсякденне життя  в українських регіонах у складі  Чехословаччини. Карпатська Україна
2)Опрацювати параграф 29
3. Документи розповідають.  Чим пояснює Е. Бенеш входження Закарпаття до складу Чехословаччини? Письмово в зошиті.
З виступу міністра зовнішніх справ Едварда Бенеша «Про Карпатську проблему і Чехословацьку республіку» (1934 р.)
Усі західні союзники і Північна Америка були в згоді від початку війни, щоб у момент поділу Австро-Угорщини не допустити Росію перейти Карпати, ввійти в Угорську долину і таким чином перетворитися у державу Центральної Європи. Я певний, що Франція, Англія і Італія, не кажучи вже про Америку, захищали б з рішучістю на Паризькій мирній конференції ту думку, яку диктував їм страх перед панславізмом.
4. Постать в історії Скласти історичний портрет Августина Волошина письмово або презентація.
https://history.vn.ua/pidruchniki/sorochinska-ukraine-history-10-class-2018-standard-level/sorochinska-ukraine-history-10-class-2018-standard-level.files/image127.jpg
3. Карпатська Україна Підготуй  відповідь на дискусійні питання письмово в зошиті: 
1)Чому українські землі в складі Чехословаччини опинились у більш сприятливих умовах розвитку, ніж у Польщі чи Румунії? Відповідь аргументуй
2)Чому Карпатській Україні не вдалося відстояти незалежність? ? Відповідь аргументуй
РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ
пошта-poltaqnnik93@mail.com
10 клас
Дата уроку:18.03.2020р.
 урок 2
історія України
ТЕМА: Культурне життя на західноукраїнських землях. Політичне й культурне життя
1. Освіта й наука. Скласти конспект  Український таємний університет-письмово
2. Літературний процес. Літературний процес на західноукраїнських землях Створити таблицюписьмово

https://history.vn.ua/pidruchniki/sorochinska-ukraine-history-10-class-2018-standard-level/sorochinska-ukraine-history-10-class-2018-standard-level.files/image131.jpg
І. Труш «Сільський господар». Використовуючи різні джерела інформації дослідити біографію І.Труша та історію написання полотна »Сільський господар» -усно
4. Театральне життя та  музика. Скласти опорний конспект 
письмово


РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА

ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ
пошта-poltannik93@gmail,com
10 клас 
Дата:18.03.2020р.
урок 3
історія України
ТЕМА: Практична робота  Українська політична еміграція. 
План:
1) українська політична еміграція 1920-1930-х рр.
2) Підготуйте презентацію на вибір: «Убивство С. Петлюри», «Центри української еміграції у міжвоєнний період»
Висновки
РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ
пошта-poltannik93@gmail,com

 10 клас 

Дата:01.04.2020р.

 урок 4

історія України

ТЕМА: Урок узагальнення знань з теми: Українські землі у 20-30 роках 20 ст Наш край 20-30 роках 20 ст.

1)ОСВІТА, НАУКА МИСТЕЦТВО ТА ЛІТЕРАТУРА В РАДЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ-повторення

-створити презентацію, історичний портрет на вибір про Л. Курбаса або М. Хвильового, або когось на вибір


   Опрацюй  матеріал, склади опорний конспект:

- Адміністративно-територіальний поділ Донеччини у 20-30 роки

-  Створення Луганської області. Постанова  3 червня 1938 року.

-  Розвиток економіки Донбасу у 20-30 роках 20 ст
РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА

ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ
пошта-poltannik93@gmail.com

10 клас 

Дата:01.04.2020р.

 урок 5

історія України

ТЕМА: Урок контролю та корекції з теми: Українські землі у 20-30 роках 20 ст

1)ВИРІШАЙ ТЕСТИ

1)Назву якого історико-географічного регіону пропущено у витягу з документа?

«Уряд СРСР вважає, що повернення Бессарабії органічно пов’язане з питанням передання Радянському Союзові тієї частини ___________, переважаюча більшість населення якої пов’язана з Радянською Україною спільністю історичної долі, мовою і національним складом».

 А-Буковини Б-Закарпаття В-Волині  Г-Галичини
2)1 вересня 1939 р. - це дата
А-включення Західної України, Бессарабії та Північної Буковини до складу УPCP.
 Б-початку Другої світової війни.
 В-проголошення незалежності Карпатської України та Акта про відновлення Української держави
 Г-укладення Мюнхенської угоди та пакту «Молотова-Ріббентропа».

3)Великий концентраційний табір на околиці Києва, в якому фашистські окупанти в 1941 р. розстріляли десятки тисяч мирних жителів (переважно євреїв) та військовополонених:
А-Холодний Яр Б-Освенцім. В-c. Катинь.  Г-Бабин Яр.
4)Наслідком підписання якого договору стали події, описані в уривку з історичного джерела?
«Німецьке населення одностайно вітає рішення радянського уряду взяти під захист братнє радянському народові білоруське та українське населення Польщі, залишене напризволяще польським урядом…»
 А-Рапалльський договір між РСФРР і Німеччиною.

 Б-Брест-Литовський договір між УНР, Німеччиною та її союзника
 В-Версальський договір між Німеччиною та США, країнами Антанти, Японією.
 Г-Московський договір між СРСР і Німеччиною (пакт «Молотова-Ріббентропа»).
Запитання 5
5)У яких твердженнях ідеться про наслідки радянізації західних областей України 1939-1941 pp.?
А-Забезпечення безперешкодної діяльності всім політичним партіям, культурно-освітнім організаціям, спортивним товариствам.
Б-Розгортання масових репресій, особливо у формі депортації "неблагонадійних елементів".
 В-Масове зросійщення середньої (шкільної) та вищої освіти.

 Г-Одержання безземельними та малоземельними селянами в користування поміщицьких земель.


https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/124988/76289/557244_1585138051.jpg
6)Північна Буковина увійшла до складу УРСР
1938   1939 1940  19


https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/124988/76289/376915_1585138478.jpg
7)Друга світова почалась
 А-розчленуванням Чехо-Словаччини
 Б-нападом на Польщу
 В-підписанням пакту про ненапад
 Г-вводом радянських військ на територію Галичини7)Друга світова почалась
 А-розчленуванням Чехо-Словаччини
 Б-нападом на Польщу
 В-підписанням пакту про ненапад
 Г-вводом радянських військ на територію Галичини

8) Яку подію мав на увазі А. Гітлер, виступаючи перед представниками генералітету
армії: "Вважайте це шлюбом за розрахунком!"?
А-дозвіл на окупацію Угорщиною Карпатської України
 Б-підписання з СРСР договору про ненапад
 В-не надання допомоги Фінляндії
 Г-не надання допомоги Румунії

9) З якого документа наведено уривок? "...У разі територіально-політичних змін в областях, що належать Польській державі, сфери інтересів Німеччини та СРСР будуть розмежовуватися по лінії рік Нарев, Вісла, Сян. Питання про те, чи відповідає обопільним інтересам Німеччини та СРСР збереження незалежної Польської держави і якими будуть кордони цієї держави, може бути остаточно з'ясовано лише в ході дальшого політичного розвитку. У будь-якому випадку обидва уряди розв'язуватимуть це питання в дусі дружньої обопільної згоди. Щодо Південно-Східної Європи радянська сторона підкреслює свою заінтересованість у Бессарабії. Німецька сторона заявляє про її повну незаінтересованість у цих областях... Цей протокол буде зберігатися обома сторонами у цілковитій таємниці".
 А-Договір про дружбу й кордони між СРСР і Німеччиною.
 Б-"Закон про 5 колосків".
 В-Рішення Віденського арбітражу.
 Г-Секретний протокол до Пакту Молотова-Рібентропа.РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я
пошта-poltannik93@gmail.com
лайн-тести
2 )ЗАВДАННЯ-ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ
Подивись відео. Склади схему :»Розвиток культури у 20-30 роки20 ст.

3) ЗАВДАННЯ-ВИСОКИЙ РІВЕНЬ
Дай відповідь на питання
Чи можна було запобігти початку Другої світової війни? Аргументуй
РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

10 клас 

Дата:08.04.2020р.
 урок 6-7

ТЕМА: уроку:Початок Радянсько- німецької війни.
історія України
1)Подивись відеоурок - https://www.youtube.com/watch?v=OCaIREoCJZ0


і дай відповіді на питання -

- Коли почалась Радянсько-німецька війна?
- Які міста було атаковано першими?
- Що таке евакуація?
- Що таке тактика "випаленої землі"?
- Коли радянські війська попали в оточення під Киевом?
- Скільки солдат потрапило в кільце під Києвом?
- Що таке Бабин яр?Холокост-письмово

РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail,com



10 клас 
 урок 8
історія України
Дата:08.04.2020р.
ТЕМА: уроку: Окупація України.
КОНФЕРЕНЦІЯ ZOOM



РОБОТИ ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com


10 клас 
 урок 9
історія України
Дата: 15.04.2020р.
ТЕМА: уроку:Німецький окупаційний режим
1)Опрацювати параграф 32
2)Скласти опорний конспект:
- Що таке план «Ост» і на які окупаційні зони було поділено Україну-письмово оцінка
- Що передбачав «новий порядок»на окупованій нацистами території України-письмово -оцінка
  3) Подивись відео.https://www.youtube.com/watch?v=joxXyw1aFr8
Дай відповідь на питання:
-Що означає німецький "новий " порядок?
-Що означає поняття холокост?
-Хто такі вісники миру?
-Що таке колаборціоналізм?Хто такі колаборанти ?

-Якою була доля військовополонених та остарбайтерів? -усно


ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com


10 клас 
 урок 19
історія
УРОК 10
Дата: 15.04.2020р.
ТЕМА: уроку: Окупація України.Німецький окупаційний режим
КОНФЕРЕНЦІЯ ZOOM

 ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com
Дата:22.04
10 КЛАС
УРОК 11
ТЕМА:
1)Опрацювати параграф 32
2) Дати відповідь- Що означає німецький «новий порядок?»  усно
3) Виписати :  поняття
-Остарбайтери
-Концентраційний табір
- Співробітник
- Голокост
 «Праведник народів світу.
4)Пошукова робота письмово оцінка
Обери людину яка є«праведником народів світу. Збери  інформацію про життя і діяльність цієї особи з різних джерел ,вкажіть якими джерелами ти користувався?

 ВИСИЛАЄМ НА
ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com


 Дата:22.04
10 КЛАС
УРОК 12
ТЕМА: Розгортання руху Опору в Україні
1)Опрацювати параграф 33?»  усно

2) Дати відповідь- Що означає німецький «новий порядок?»  усно
3) Дай відповідь на питання :
-Рух Опору складався з  
Стор 227
4) Подивись відео:
Дай відповідь на питання:
-Хто очолив  Партизанський комітет?
-Які імена партизанських ватажків  тобі відомі?
-Хто такий Стецько?
-Хто така Олена Теліга?
-Що таке УПА? Яких керівників  мала УПА?
-Що таке «Волинська трагедія?» письмово оцінка

5)Дати відповідь на питання 1,,3,4,5-письмово оцінка




ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail .com


 10 клас 
 урок 13
історія України
Дата:08.04.2020р.
ТЕМА: уроку: Окупація України.
КОНФЕРЕНЦІЯ ZOOM

ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ


пошта-poltannik93@gmail .com

Дата:29.04
10 КЛАС
УРОК 14-15
ТЕМАВизволення України
1)Опрацювати параграф 34  усно

2) Скласи таблицю- Визволення України стор237  письмово
3) Дай відповідь на питання :3 стор 245 письмово оцінка

5)Випиши у зошит назви всіх військових операцій по визволенню України-письмово
6)Творче завдання Скласти 10 тестів за темою Визволення України





ВИСИЛАЄМ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ



пошта-poltannik93@gmail.com



Дата:06.05

10 КЛАС
УРОК 16-17
ТЕМАВизволення України
1)Опрацювати параграф 34  усно
2).Опрацюй стор.241-242 дай відповідь на питання: - Як відбувалося вигнання німецьких військ та їхніх союзників?
відповідати в хронолоіїу-письмово
3) Подивись відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=C7-srPSh_IQ

Дай відповідь на питання:
-Коли відбулась депортація?
-Чим не вгодили кримські татари Сталіну?
-Як виглядає статистика загиблих депортованих
-Які були умови депортації
-Скільки тривала депортація?
 письмово оцінка

ВИСИЛАЄМ РОБОТИ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com


Дата:06.05

10 КЛАС

УРОК 18

ТЕМА зум
Визволення України.





Дата:06.05
10 КЛАС
УРОК 18-19

ТЕМА Практичне заняття.
Внесок українського народу в
перемогу над нацизмом
1)Опрацювати параграф 35  усно
2)Виконай практичну роботу:
Практичне заняття
Тема:Внесок українського народу вперемогу над нацизмом.
-сформулюй мету роботи
-використовуй статистику,факти
-з'ясуй яка роль України у розгромі нацизму
-зроби висновки до роботи письмово оцінка
3)Склади опорний конспект: Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. стор 249письмово 
.




ВИСИЛАЄМ РОБОТИ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com






Дата: 20.05
10 КЛАС
УРОК 20-21

ТЕМА Практичне заняття.
Практичне заняття. Тема на вибір:
-Війна в пам’ятниках рідного краю -Участь українців у визволеннікраїн Європи.
- Воєнне повсякдення: люди і долі.
-Війна воб’єктиві камери .
Практична робота повинна мати мету ,план і обов'язково висновок дослідження
ВИСИЛАЄМ РОБОТИ НА ВАЙБЕР-О665373990,ОБОВ’ЯЗКОВО ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я ДИТИНИ

пошта-poltannik93@gmail.com
ата: 20.05
10 КЛАС
УРОК 22

ТЕМА Контрольна робота
Рівень 1     Виберіть правильну відповідь:

1. Хто не був президентом Академії наук УРСР?

А) В.Литвин   Б) В.Вернадський     В) А.Заболотний    Г) О.Богомолець

2. Коли і де було взято курс на індустріалізацію?

 А) квітень 1923 р. на ХІІ з`їзді РКП(б)     Б) травень 1924р. на ХVII з`їзді РКП(б)

 В) грудні 1925 р. на XIV з`їзді ВКП (б)    Г) грудень 1927р. на XV ВКП (б)

3.Назвіть рік суцільної колективізації.

А) 1931 рік    Б) 1930 рік.   В) 1928 рік.     Г) 1929 рік.

4.Татарбунарське повстання відбулося на території:

А) Чехо-Словаччини              В) Польщі       Б) Румунії        Г) Болгарії

5..Незалежність Карпатської України було проголошено:

А) 30 грудня 1938 р.              В) 15 березня 1939 р.

Б) 30 вересня 1938 р.             Г) 20 січня 1940 р.

6.Хто був першим керівником ОУН ?

А) Д. Донцов  Б) Є. Коновалець     В) М.Лебідь    Г) С. Бандера

Рівень 2

7. Які з наведених подій відбулися в період нової економічної політики? (три відповіді)

А) відновлення діяльності університетів у Харкові, Києві, Одесі та Дніпропетровську;

 Б) заснування М.Хвильовим Вільної академії пролетарської літератури (ВАПЛІТЕ);

 В) створення Державної української мандрівної капели (ДУМКА);

 Г) організація в Києві театру «Березіль» на чолі з Л. Курбасом;

 Д) заснування в м. Києві Української академії наук;

 Е) заснування товариства «Геть неписемність!».

8. Який термін відповідає визначенню: «Комплекс заходів вжитих ВКП(б) у 1920 – 1930х рр., що мав на меті модернізацію промисловості: будівництво заводів, фабрик, залізниць та інших індустріальних об’єктів»

 А) колективізація                   Б) соціалістична індустріалізація

В) культурна революція         Г) націоналізація

Рівень 3

9. Установіть відповідність між суспільно-політичними подіями 1920-х рр. і їхніми наслідками:

А) Проголошення курсу на коренізацію в УСРР.

Б) Утворення Союзу РСР.

В) Утворення Всеукраїнської надзвичайної комісії по боротьбі з неписьменністю.

Г) Проголошення курсу на нову економічну політику.

1. Запровадження трудової мобілізації, заборона товарно-грошових відносин і вільної торгівлі.

2. Зростання питомої ваги українців серед службовців партійно-державного апарату республіки.

3. Швидка відбудова промисловості, зростання продуктивності праці та фізичного обсягу продукції.

4. Половина сільського та дві третини міського дорослого населення освоїли грамоту та вміли читати.

5. Затвердження нового тексту Конституції УСРР, де юридично закріплювалися повноваження республіки.

10.  Розташуйте в хронологічній послідовності:

 А) взято курс на форсованого індустріалізацію;

 Б) відкритий суд над “шахтинцями”;

 В) став до ладу тракторний завод у Харкові;

 Г) взято курс на коренізацію.

Рівень 4

11. Охарактеризуйте політичне та соціально-економічне становище українських земель у складі Польщі.






Культура в роки війни. Культура в роки війни. Освіта і наука. Література. 99
. Образотворче мистецтво. Музика та кіно. Наш край в роки Другої світової ві

6 комментариев:

  1. Татьяна Николаевна, а куда отправлять презентацию и тесты?

    ОтветитьУдалить
  2. Татьяна Николаевна,пожалуйста не выделяйте текст,это больно читать

    ОтветитьУдалить
  3. КІРИЛ ,Я ВИДІЛЯЮ ЩОБ БУВ АЛГОРИТМ ДІЙ :ЩО ПИСЬМОВО,ЩО УСНО.ЯК САМЕ ВИКОАТИ ВПРАВУ

    ОтветитьУдалить
  4. Татьяна Николаевна, а куда отправлять?

    ОтветитьУдалить